De zomer staat voor de deur! En dat betekent dat ook wij binnenkort gaan genieten van een welverdiende vakantie en dat er minder zorgverleners aanwezig zijn. Het gezondheidscentrum is uiteraard open en wij zijn telefonisch bereikbaar. Het kan zijn dat onze reactietijd iets langer is dan u van ons gewend bent. Wilt u daar svp rekening mee houden. Bedankt voor uw begrip en vertrouwen.
Ons team wenst u alvast een hele mooie en fijne zomer!