Welkom aan onze nieuwe medewerkers

Warm welkom

De volgende mensen hebben ons team versterkt:

  • Huisarts dhr. D. Saes
  • Basisarts mevr. L. Theunissen
  • Basisarts mevr. D. van Overmeire
  • Huisarts in opleiding dhr. G. de Vries

Wij heten hen van harte welkom in ons team.

  • Huisarts in opleiding mevr. N. Rondas geniet van haar zwangerschapsverlof en zal na haar verlof weer terugkomen.
  • Basisarts mevr. S. Qeer gaat haar opleidingstraject voortzetten in het MUMC in Maastricht en gaat ons per 1 januari 2026 verlaten.